Október 1. Újhold a növekedés, pozitív változás!

jhold 1024x576 - Október 1. Újhold a növekedés, pozitív változás!

Október 1. Újhold a növekedés, pozitív változás a mérleg jegyében!

Az Újholdat (Nap és a Hold együttállása) ezúttal az növekedés, a pozitív irányú változások jellemzik.

Külön feladatuk a Mérleg szülötteknek: most, a születésnapjuk közelében álljanak meg egy pillanatra, és gondolják ki, hogy miben szeretnének növekedést látoni! Az újhold segítséget nyújt ebben. A Mérlegek az év folyamán most érezhetik a legintenzívebben, hogy az újhold milyen jótékony.  A Mérleg szülötteken kívül a Nyilasok és a Skorpiók is kiélvezhetik az újhold kedvező hatását, de a többiek sem maradnak ki semmi jóból!

Néhány tanács, hogyan használd pozitív növekedésedhez az Újhold erejét:

1. Adj hálát

A negatív események hatalmasnak tűnnek, amíg tudatosan ki nem egyensúlyozod őket. Ha kihívásokkal találod szembe magadat, fontos számba venni, hogy mi az, ami jól megy. A jó dolgokról történő gondolkozás kiegyensúlyozza ezt a “ferdülést”, megadva az agyadnak a szükséges időt, ami arra kell neki, hogy regisztrálja és emlékezzen a pozitív eseményre.

Hogy segíts az agyadnak eltárolni a pozitív eseményeket, vedd számba, hogy mik azok a dolgok, amik miatt hálás lehetsz; legalább heti egy alkalommal! Írd le, mik miatt mondhatsz köszönetet, legyen az a családod, vagy a karriered. Ha ezt napi szokássá alakítod, célszerű este megtenni, összeírva az aznapi pozitív történéseket.

2. Ismételgess pozitív megerősítéseket

Minél többször hallasz egy üzenetet, annál nagyobb valószínűséggel fogod elhinni. Ugyanez vonatkozik arra az üzenetre, hogy ki vagy és mire vagy képes. Ha meggyőződéssel ismételgetsz pozitív megerősítéseket reggelente, arra edzed az agyad, hogy elhiggye azokat!

Válassz ki 2-3 megerősítést, mely megtestesíti értékeidet és céljaidat, mint pl. “minden helyzetet meg tudok oldani, amivel csak találkozom.” , “Bőven van időm mindenre.” , “Minden nap egyre jobb leszek.”

3. Utasítsd vissza a negatív gondolatokat

Ha egy negatív gondolatunk keletkezik, választunk, hogyan reagáljunk rá. Ha saját “berendezésünkre” hallgatunk, könnyen belesüppedhetünk. Az agyunk elfogadja a negatív gondolatot, amitől ezek sokkal nagyobbnak és jelentőségteljesebbnek tűnhetnek, mint amilyenek valójában.

Tedd szokásoddá, hogy eltávolodsz a gondolattól, ahelyett, hogy belemélyülnél.

Ezt szinte senki nem csinálja magától, meg kell tanulnod és gyakorolnod kell.”

4. Maradj a jelenben

Sokkal kevéssé fogod negatívnak érezni a helyzetet, ha a jelenben és pillanatban tudsz maradni. Nem azon aggódsz, mi történt, vagy azon, mi fog esetleg következményként.

A legtöbb ember a múlton rágódik, vagy a jövő miatt aggódik, ez mérgezi a jelenüket, és emiatt nem is tudnak abban lenni. Sokkal “tisztábban” és pozitívabban tudsz élni, és reagálni nehéz helyzetekben, ha csak a MOST-ra koncentrálsz.

Amennyiben tetszett a cikk, úgy a Facebook poszt alatt hozzá is szólhatsz, elmondhatod a véleményedet. Ha gondolod, oszd meg másokkal is 🙂

Csatlakozz motivációs csoportunkhoz itt:
POZITÍV GONDOLATOK FACEBOOK CSOPORT

Csatlakozz kedvenc facebook csoportunkhoz itt:
SIKER ÉS AGYKONTROLL FACEBOOK CSOPORT

Lájkold kedvenc képes idézetes oldalunkat itt:
GONDOLATOK FACEBOOK OLDAL

Kedvenc blogunk amit gyakran olvasunk:
BOUVET BLOG

És a végén itt a kedvenc humor oldalunk is:
ANYÁM BOROGASS FACEBOOK OLDAL

A cikk teljes egészében nem vehető át, csak a bevezető szöveg, aztán oldalra mutató link elhelyezésével olvashatják tovább cikkünket!

http://alternativegeszseg.hu/