A fiatalság forrása: 5 Tibeti Gyakorlat, amit neked is naponta kell végezned!

gyakorlat - A fiatalság forrása: 5 Tibeti Gyakorlat, amit neked is naponta kell végezned!

Aki rendszeresen elvégzi az alábbi gyakorlatokat, sokkal egészségesebb, rugalmasabb, és energikusabb lesz. “Akik úgy vélik, hogy nincs idejük a testmozgásra, azok előbb-utóbb kénytelenek lesznek időt találni a betegségre”(Edward Stanley) – mennyire igaz ez a mondás. Addig tornázzunk, mozogjunk, amíg egészségesek vagyunk, így nagyobb eséllyel kerülhetjük el a betegségek kialakulását.

tibeti gyakorlatok - A fiatalság forrása: 5 Tibeti Gyakorlat, amit neked is naponta kell végezned!

Ajánlott a napot egy kis tornázással kezdeni, ám naponta 5-7 alkalommal is megismételhetjük a következő gyakorlatsort.




1. Álljunk egy kisebb terpeszbe, nyújtsuk ki a karunkat oldalsó tartásban, vállmagasságban. Keressünk egy fix pontot fejmagasságban, és kezdjünk el lassan forogni az óramutató járásával megegyező irányban. Közben kövessük a pontot. Kezdetben elég, ha csak hétszer forgunk, majd növelhetjük akár duplájára, vagy triplájára is a forgások számát. Közben lélegezzünk mélyeket. Ha szédülni kezdünk, kulcsoljunk össze a kezeinket a mellkasunk előtt, és támasszuk meg a hüvelykujjunkkal. Legyen egy szék a közelünkben, és ha szükséges üljünk le.

2. Feküdjünk a padlóra, nyújtsuk ki a karunkat magunk mellett, a tenyerünkkel érintsük a padlót. Lassan kezdjük felemelni mindkét lábunk, úgy, hogy közben a fejünket is közelítsük a mellkasunk felé. A kezünk közben maradjon a padlón. Lélegezzünk mélyeket.

3. Térdeljünk le, a kezünkkel fogjuk meg hátul a combunkat, majd az állunkkal próbáljuk megérinteni a mellkasunk. Ezután hajtsuk hátra minél jobban a fejünket, majd megint előre. Közben próbáljunk minél magasabb ívet leírni a fejünkkel, lélegezzünk mélyeket.

4. Feküdjünk a földre, a lábaink kb. 30 cm-es távolságra legyenek egymástól. Támaszkodjunk meg a padlón, és próbáljuk minél magasabbra feltolni az egész testünk. Figyeljünk arra, hogy a testünk vonala egyenes, és ne domború legyen. Térjünk vissza a kiinduló helyzetbe, majd ismételjük meg újra.

5. Feküdjünk hasra, a tenyerünkkel támaszkodjunk meg, és próbáljuk minél jobban kinyomni magunk. A mellkasunk nyomjuk ki, és a lábainkat húzzuk vissza. A csípőt is próbáljuk megemelni. Az alappozícióban lélegezzünk egy jó nagyot, majd amikor kinyomjuk magunk, akkor lélegezzük ki a levegőt.

forrás: twice.hu


Amennyiben nem szeretnél lemaradni a Pozitív gondolatok oldal friss híreiről, akkor menj a Facebook oldalunkra, klikkelj a “Követed” gombra, majd állítsd be a “Megjelenítés elsőként” opciót. Ellenkező esetben a Facebook nem biztos hogy megjeleníti számodra az oldalunk tartalmát!


Ha hiszel a angyalokban, és abban, hogy igenis léteznek és mindig körülöttünk vannak  segítő szándékukkal, oszd meg ezt a cikket!


Rontás elleni védelemért használd a Hamza kezet, amelyről bővebben az alábbi cikkben olvashatsz:

kattints ide–> Elhoztuk életedbe a védelmező Hamzát, Isten kezét. Fogadd szeretettel és add tovább! <– kattints ide

Csatlakozz motivációs csoportunkhoz itt:
POZITÍV GONDOLATOK FACEBOOK CSOPORT

Csatlakozz spirituális csoportunkhoz itt:
TESTI BETEGSÉGEK LEHETSÉGES LELKI OKAIVAL FOGLALKOZÓ CSOPORTUNK

Csatlakozz Szép idézetek, versek, képek, eredeti csoportunkhoz itt:

SZÉP IDÉZETEK, VERSEK, KÉPEK EREDETI CSOPORT

Csatlakozz kedvenc Facebook csoportunkhoz itt:
VIP MOTIVÁCIÓS FACEBOOK CSOPORTUNK

Csatlakozz Spirituális gondolatok csoportunkhoz itt:
ANGYALI GONDOLATOK CSOPORTUNK

Csatlakozz kedvenc Angyali csoportunkhoz itt:
ANGYALVARÁZSLAT FACEBOOK CSOPORTUNK

Csatlakozz keresztény gondolatok csoportunkhoz itt:
KERESZTÉNY GOLDOLATOK FACEBOOK CSOPORT

És a végén itt a kedvenc humor oldalunk is:
ANYÁM BOROGASS FACEBOOK OLDAL

Lájkold az  oldalunkat  Facebookon: NAPI ÚTMUTATÁS

CSATLAKOZZ NAPI ÚTMUTATÁS CSOPORTUNKHOZ ITT